خانه > Persian Contents > معرفی وبلاگ

معرفی وبلاگ

با سلام به همه علاقه مندان محترم
در این وبلاگ قصد دارم مطالب مفید و به روزی را درباره SQL Server و به خصوص نسخه تازه به بازار آمده آن یعنی 2008 بیان کنم. امیدوارم بتوانم تجربیات خودم را برای دوستان محترم و علاقه مند بیان کنم تا شاید بشود که کمکی به پیشبرد صنعت IT در ایران داشته باشم.
از دوستان محترم خواهش دارم که با نظرات مفید خود من را در هر چه بهتر کردن وبلاگ یاری کنند.

دسته‌ها:Persian Contents
  1. حسن آهنگری
    ژانویه 15, 2009 در 10:29 ق.ظ.

    با سلام می خواستم بدونم چطور میشه اس کیو ال 2008 را روی ویندوز ویستا نصب و مورد بهره برداری قرارداد؟ چون در هنگام اتصال به دیتا بیس انجین به صورت لوکال پیغام خطا 53 را میدهد؟

  2. مسعود رمضانی
    ژانویه 17, 2009 در 3:40 ب.ظ.

    سلام دوست عزیزیکی از دوستان راهنمای خوبی برای این کار نوشته اند. به این آدرس مراجعه کنید:http://hajloo.wordpress.com/2008/11/09/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-sql-server-2008/

  3. احسان
    ژوئن 18, 2009 در 9:46 ق.ظ.

    ضعیف کار کردی پسر !

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

