خانه > ITIL, Persian Contents > بررسی موردی ITIL (قسمت هشتم)

بررسی موردی ITIL (قسمت هشتم)

3.2.4 – مديريت اجرايي
پشتيباني پيوسته از مديريت اجرايي براي موفقيت پروژه حياتي است. مديريت اجرايي تشخيص داده كه سيستم جديد با حمايت از ITIL (فرآيندها) سازمان را مجبور مي‌كند تا فرآيندهايشان را مهندسي مجدد كنند و فوايدي كه در ابتداي پذيرش پروژه شناخته شده بودند شامل حال آنها شود.
نتيجه‌گيري
سازمان فقط درحين گسترش نرم‌افزار‌ و ITIL  براي مديريت رخداد، مشكل و تغيير فوايد اين‌كار را درك مي‌كند.
اين در ادامه، موقعيتي است كه مطمئن شويم واحدهاي تجاري در حال حاظر درخواست دارند كه نرم‌افزار با بهبود بيشتر گسترش يابد.
اين تنها جايي اتفاق مي‌افتد كه مهندسي مجدد فرآيندهايشان نياز است. مزيت واقعي بدست‌آوردن يك روش واحد براي مديريت رخداد، مشكل و تغيير است. اين به سازمان اين اجازه را مي‌دهد كه به‌صورت end-to-end  به اهداف استراتژيك خود برسد.

دسته‌ها:ITIL, Persian Contents
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: