خانه > Persian Contents, SQL Server, T-SQL > خروجی یک فیلد به صورت comma separated

خروجی یک فیلد به صورت comma separated

به کمک کوئری زیر میتوانید نتایج یک فیلد در پایگاه داده را به صورت comma separated دریافت کنید. گفتم شاید این مورد به درد دوستان هم بخورد.

 

لطفا به کد زیر دقت نمایید :

DECLARE @NameList nvarchar(Max)

SELECT @NameList = COALESCE(@NameList + ‹, ‹, ») +
    ColumnName
FROM TableName
WHERE ID < 10

SELECT @NameList

دسته‌ها:Persian Contents, SQL Server, T-SQL
  1. ناشناس
    اوت 6, 2009 در 10:55 ق.ظ.

    سلام من یک مشکل دارم اونم اینکه در sql  میخوام ستون nvarchar  به int انتقال بدم در دستور select اما اجازه نمیده ؟حیلی فوریه ممنون

  2. شهریار
    اوت 9, 2009 در 1:22 ب.ظ.

    سلامضمن تشکر از شما در جایی دیدم یک تریگری نوشته بودند برای جلوگیری از ایجاد جدول بر روی دیتا بیس .ایا شما میتوانید نحوه نوشتن آن را آموزش بدهیدبا تشکر

  3. الهام
    اوت 9, 2009 در 8:24 ب.ظ.

    سلام میشه بهم بگید چطوری صفحات وب مثل html,php,…را در sql server قرار بدم؟

  4. بهرام محمد پور
    اوت 14, 2009 در 8:49 ب.ظ.

    سلام و خسته نباشيدوبلگ خوبی دارینمی خواستم منو با نام کامپوننت دلفی لینک کنی . آخه عشقم فقط برنامه نویسی دلفییهاگر مايل به تبادل لينك هستيد به وبلاگ ما بياييد و…

  5. مهرزاد
    اوت 18, 2009 در 11:13 ق.ظ.

    دوست عزیز سلامبه روز به روزم. این دفعه با یه مطلب به اسم «خود را بهتر بشناسید». منتظر حضور سبزت در وبم هستم. راستی از وب زیبای شما هم دیدن کردم. اگه موافق باشی  قصد تبادل لینک دارم. اگه موافق بودی به من اطلاع بده و ممنون.

  6. سعید
    اوت 26, 2009 در 9:29 ق.ظ.

    سلام عزيز من شما رو add كردم لطفا شما هم منو add كنيد در ليست دوستانتون شايد دوست خوبي براي هم شديم.uniomp.irممنون

  7. فرشته
    اوت 27, 2009 در 9:44 ب.ظ.

    سلام با ژیدا کردن سایت شما نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم من باید خیلی زود نسخه 2008 را یاد بگبرم 2000 را بلدم ولی تو نصب 2008 موندم نمی دونم چه ویندوزی می خواد چه برسه به اینکه یاد بگیرم می تونم با ایمیل ازتون کمک بخوام یا اگر جای اموزش می دهید

  8. فرشته
    اوت 27, 2009 در 9:45 ب.ظ.

    سلام از پیدا کردن وبلاگ شما

  9. محمد
    سپتامبر 11, 2009 در 4:56 ب.ظ.

    سلام،راه حلی را که شما قرار دادید در مواقعی که فیلد مورد نظر دارای مقادیر NULL باشند درست عمل نخواهد کرد، به راه حل بنده نگاه کنید.Declare @s nvarchar(2000)set @s=»Declare @t table( i char null)Insert into @tselect ‹a› union allselect null union allselect ‹b›–My Solutionselect @s=@s+(case when i is not null then i+›-‹ else » end)from @tselect @s–output–>   a-b—Your SolutionSELECT @s = COALESCE(@s + ‹-‹, »)+iFROM @tselect @s–output–>   b

  10. محمد رضا
    اکتبر 8, 2009 در 3:46 ب.ظ.

    با سلام چنانچه مایل به تبادل لینک هستید لینک ما را با عنوان طراحی وب سایتو آدرس http://www.tamweb.ir در سایتتان قرار دهید و به ما اطلاع دهیدتا لینک شما را قرار دهیم.خوشحال میشیم وب لاگ شما را به بازدیدکنندگان وب سایتمون معرفی کنیم

  11. امیر
    نوامبر 18, 2009 در 6:08 ب.ظ.

    تمایل به تبادل لینک با سایت شما را دارم در صورت موافقت بنده را بانامعلمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک یا قسمتی از آنhttp://oonieknafar.blogfa.comلینک کرده سپس به من خبردهید تا شما را باچه نامی لینک کنمبا تشکر ستوده

  12. پرشين طراح
    نوامبر 21, 2009 در 9:49 ب.ظ.

    سلام خوبي؟وبلاگ بسيار خوبي داري اگه موافق باشي با هم تبادل لينک کنيم ؟پيج رنک سايت ما نيز 3 هست که به بالا رفتن رنک شما نيز کمک ميکند اگه موافقي سايت       http://www.persiantarah.com من رو  با عنوان طراحي سايت به لينک بده و بعد به ايميل بزن تا من هم شمارو لينک کنم مرسي  persiantarah@gmail.com  

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

